miercuri, 8 aprilie 2009

Vise...


Ti s-a intamplat sa vorbesti cu cineva timp de 10 minute si a doua zi de dimineata sa nu iti mai aduci aminte daca ai vorbit cu persoana respectiva, sau doar a fost un vis???Am patit-o eu azi noapte...

Ma suna George(colegul meu de la lucru) azi noapte pe la 2 sa ma anunte ca el fusese pe stadion la meciul Pandurii-Steaua si ca echipa noastra castigase(cum era si normal, de altfel:)) Numai k eu la ora aia cochetam cu ideea de somn ca deh, a doua zi, la munca...Si uite asa se face ca azi dimineata eu am trait cu impresia ca pe mine nu m-a anuntat nimeni de rezultatul meciului si ca stiam eu (cu puterile mele paranormale) care a fost rezultatul...

Si ca sa vedeti cu cine tre' sa impart eu biroul, cine ma streseaza pe mine noaptea tarziu cu telefoane, dar insa, cu cine ma inteleg eu cel mai bine prin biroul asta nenorocit... iata-l pe Georgica intr-o zi de pomina---->

Ca sa nu mai zica lumea ca eu sunt nebun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu