miercuri, 1 aprilie 2009

Ziua Păcălelilor

Citeam azi dimineaţă în ziar despre ziua asta de 1 aprilie...
Care îi sunt originile? Sau mai bine zis, care a fost idiotul care a inventat ziua asta a păcălelilor?
Îmi aduc aminte că...atunci când eram mai mic, în dimineaţa zilei de 1 aprilie mă rugam:"Dă, Doamne, să nu mă păcălească nimeni azi" şi nu ieşeam din casă toată ziua din cauza asta(cică dak eşti păcălit de 1 aprilie, îţi merge rău tot anul...aşa îmi ziceau ai mei...draci de-ai chiori, dar ce să îi faci....superstiţii idioate) După ce a apărut sor'mea in peisaj a fost mai bine...aveam pe cine sa exersez...
Aşa că azi...o să încerc iar să nu mă las păcălit...poate că aţi auzit şi voi de astfel de superstiţii înrădăcinate în mentalitatea noastră de români

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu