joi, 2 aprilie 2009

A trecut si ziua de 1 aprilie

Sunt fericit, dar si suparat...Fericit pentru ca am scapat nepacalit, desi au incercat...cat despre naspeta(se stie ea) care a incercat sa ma pacaleasca ieri, am doar atat sa ii zic...:"Imi pare rau ca nu am putut sa iti raspund la telefon, dar ca am facut greseala sa ma uit la meci si, de parca asta nu era de ajuns, m-am uitat dupa aia si la declaratiile de presa...(Ca sa fiu sincer...mai bine ma lasam pacalit)
Deci, dupa cum zicea un coleg de-al meu...tampitu' de Piturca nu a vrut sa recunoasca atunci cand l-au prins in cazino...si acuma toata lumea se astepta sa zica ceva de genu':"Imi dau demisia...S-a intamplat un dezastru si eu sunt printre cei vinovati".
S-au dus dracu' vremurile cand eram un fel de spaima a Europei. Pai noi ne rugam si in ziua de azi de Hagi sa intre in teren si sa ne salveze...
Suntem de rasu' curcilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu