joi, 23 aprilie 2009

Oamenii se schimba

Umbla vorba prin oraş cum ca aş fi misogin...nu ştiu de unde dracu au scos ăştia chestia asta...
Pentru toţi cârcotaşii, vreau să vă spun doar atât: "S-au dus vremurile alea, fraţilor!!!" Nu pot să înţeleg de ce nu vrea lumea să înţeleagă faptul că OAMENII SE MAI SCHIMBĂ şi eu asta fac acum...

Pe vremea cand eram în liceu, recunosc cu mâna pe inimă că nu prea citeam...adică, în afară de revistele mele preferate:"FHM" şi "Men's Health", nu citeam să mă împuşti. Bibliorafia recomandată de profesori, da-o dracu, există cărţi de comentarii...acum, însă, de la o vreme încoace, m-a lovit o stare de culturalizare. Cam de când au început diferitele ziare de pe la noi să dea, împreuna cu ziarul şi câte o carte(ceea ce mi se pare o idee genială). Şi chestia interesantă e că nimănui nu-i vine să creadă că eu m-am apucat de citit.REPET: OAMENII SE SCHIMBĂ

Însă, sunt lucruri care m-au enervat atunci şi mă enervează şi acum...De ce pula mea, atunci când trimiţi un mesaj cu ocazia unei zile speciale: Crăciun, Paşti, zi de naştere sau vreo altă sărbătoare trebuie să trimiţi mesaje personalizate pentru fiecare persoană în parte...ce naiba, nu e gestul cel care contează?!?! Sau cumperi un cadou, mai finuţ aşa(prin "finuţ" înţelegându-se "ieftin"), după posibilităţile fiecăruia şi când îl dai persoanei respective, în loc să îţi multumească, aşa cum e normal, îţi bagă placa cu: "Ce dracu, mă, e cu asta, că nu îmi place...Puteai să îmi cumperi altceva." Pentru toţi cei care se simt cu musca pe căciulă, Alexhinno, adică eu, vă spune doar atât: "Vă fut în gură de materialiştii pulii, când o să ajung să mă cac bani, o să vă cumpăr ceea ce vă doriţi". Până atunci, ciocu' mic şi joc de glezne.

VĂ PUP ŞI VĂ IUBESC!!!

2 comentarii:

  1. si eu te iubesc :X da joc de glezne nu pot sa fac ca am amigdalita si transpir -> racesc si mai tare, iar ciocu' mic nici atat. stii ca vorbesc mult si prost.

    RăspundețiȘtergere
  2. bha alex le zici bine, insa vad ca erai cam agresiv inante...sau doar asa pare in scris

    RăspundețiȘtergere