miercuri, 22 aprilie 2009

Supararea cand imi vine...

Ploua...De 2 zile ploua-ntruna...Fir-ar mama ei a dracu de treaba...De ce trebuia sa ploua tocmai azi, tocmai saptamana asta?! Ca sa imi strice mie planurile pe care mi le facusem pentru saptamana asta, saptamana in care toti prietenii mei(sau ce a mai ramas din ei) au venit de la facultate. Dat fiind faptul ca saptamana trecuta fusesem la bucuresti sa dau niste probe, ziceam k imi pot permite sa imi iau o pauza de la ce fac eu de obicei (ca un constiincios ce ma gasesc) si sa mai ies cu astia prin oras sa mai depanam amintiri...
Am fost la bucuresti, m-am intalnit cu camarazii mei de arme, sau colegi de suferinta (cum vrei sa le spui) si m-au primit surprinzator de bine...Am stat de povesti cu Raluca (cea mai de treaba persoana din lume, chiar si atunci cand nu ma asculta). Pana mea...a fost super tare, dar astazi ploua...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu