duminică, 21 noiembrie 2010

A fost odata...

Cand suntem mici, invatam la religie ca Dumnezeu a facut omul. Dup-aia, ni se explica teoria evolutionista. Sunt de acord cu ambele variante. Numai ca in ultima vreme incep sa cred ca mai exista o a treia, la care, din cauza unora care nu vor sa se afle adevarul, marea majoritate a omenirii nu are acces. Aceasta se enunta astfel:
"Demult, in gradina Raiului, stateau toate schitele lui Dumnezeu(cei care trebuiau sa fie trimisi pe Pamant si sa indeplineasca rolul de fii si fiice) sub forma de ingerasi(sau orice alta forma). Acestia traiau acolo in pace, armonie si buna intelegere. Diavolul, vazand acestea si nesuportand ideea ca exista fericire, a mers la Dumnezeu si i-a zis:
"Doamne, uita-te la ei, cat sunt de fericiti. Trebuie sa facem ceva sa fie si mai fericiti."
Bunul Dumnezeu, probabil tocmai se trezise din somn si, buimac cum era, zise:
"Bine, mah, spune, ce propui?"
"Fa-le, Doamne, niste frati sau surori, sa aiba cu cine se juca, cu cine imparti jucariile si cadourile de la Mos Craciun(ca pe vremea aia exista si asta)."
Dumnezeu, nu a banuit ce vrea Dracul sa zica. I s-a parut o idee buna. Asa ca a zis:
"Bine, coaie, bravo! Nu stiu cum de nu m-am gandit si eu la asta?!"
Si asa Dumnezeu a facut fratii mai mici...Numai ca de atunci, toata fericirea s-a spulberat. Au aparut certuri intre frati, de cele mai multe ori, acestea se incheiau cu batai, plansete si alte alea."
De ce va povestesc asta si cum am ajuns la explicatia asta?! Pentru ca e singura explicatie logica pentru certurile pe care le am cu sor'mea. Adica pana sa apara ea in peisaj, eu eram foarte fericit. Si din momentul in care a aparut, toata fericirea mea s-a dus pe Apa Sambetei!



Acest material este un pamflet si trebuie tratat ca atare. Desi, stiti cu totii ca am dreptate!!!!

2 comentarii:

  1. Iar o sa pici examenele... Daca pana acuma Dumnezeu ti-a mai ajutat, ca I s-a facut mila de tine, (se pare ca intoarcerea ta la El dupa cele intamplate a fost doar o prefacatorie) acum nu stiu cum mai scapi. De ce nu recunosti mai poltronule ca tii la ea. Nu mai gasesti subiecte de postat pe blog? Ti-ai pierdut inspiratia? Vorbeste despre fotbal si cluburi ca la alea te pricepi. Nu mai posta prostii pe care le-ai visat tu peste noapte, ca ajungi sa le crezi si uite ca acuma imji explic si eu involutia ta de pana acum. Ca alta explicatie nu gasesc...

    RăspundețiȘtergere
  2. ba tu esti narod? de ce tre' sa te iei mereu de mn? daca sunt sor'ta .....mai mik..... tre' sa ma respecti....k sunt fata si knd vi in oras, cn are grija de tn? FRAIERE!!!!! mai ceri tu ceva de la mn.

    RăspundețiȘtergere