duminică, 14 noiembrie 2010

Pitziponcia Land

Ieri am avut o discutie cu niste colegi mai mici, care incercau ei sa imi explice ca au avut o copilarie frumoasa. Imi povesteau cum la ei in fata blocului se jucau "V-ati ascunselea", se jucau cu pistoale cu bile, jucau fotbal (in parcare, nu pe calculator) si altele.
Bun, zic eu, o chestie demna de apreciat, in varianta in care lucrurile alea chiar s-au intamplat.(Mai exista varianta in care poate au auzit de la altii mai mari si acum zic ca le-au facut ei). Insa, important e ca pustii de azi-cocalarii de maine, respectiv pustoaicele-pitzipoance au si preocupari mai "intelectuale". De ex. stau copiii si fac SEX!!! Bine, prin copii, intelegandu-se niste idioti, care din pacate reprezinta viitorul tarii.
Si dupa ce fac chestia asta, trebuie sa se laude!!!Doamne, cum se lauda...ramai interzis. Adica, una de 13-14 ani iti da lectii de viata. Iti explica ei/ele cum fac "diferite in diferite feluri". Eu nu le spun decat atat:"Copii tembeli, intai invatati sa folositi o batista si dup-aia apucati-va sa dati lectii altora!!!" De ce va povestesc chestiile astea?! Fiindca am gasit acum ceva timp pe net(nu mai stiu exact cum) un fel de forum. Ca sa vedeti despre ce e vorba, intrati aici(doar daca cunoasteti limbajul de messenger):http://www.gdd.ro/romania-sexuala-si-fanteziile-minorilor-pe-net.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu