duminică, 5 decembrie 2010

Justin Bieber is cool.......NOOOOT!!!

Stau si ma chinui sa invat....Eu am un fix, nu pot sa invat decat daca am muzica pe fundal. Asta seara ascultam muzica clasica. Contrar aparentelor, ascult si muzica clasica, dar despre gusturile mele muzicale....mai tarziu.
In fine, dupa cum ziceam...si cum ascultam eu Simfonia a IX-a de Beethoven, n-am ce face si ma apuc sa citesc comentariile de acolo. Mare mi-a fost mirarea sa vad un comentariu de genul:
"Cine plm e Beethoven asta? Justin Bieber e muuult mai tare!!!"
Mi-am zis atunci sa vad cine mama dracu' e acest Justin Bieber. Acolo vad un putoi de un metru si o flegma pe o scena unde, zice el, canta. Imediat am oprit ragetele aluia si mi-am vazut de muzica mea clasica. Mi-am dat seama de o chestie: Nu iti place, nu asculta!!!
Nu te obliga nimeni sa comentezi un videoclip pe youtube, trilulilu sau alte site-uri asemanatoare daca nu iti place. Frumos din partea ta ar fi sa inchizi fereastra si sa iti vezi de ale tale.
Si acum, ca sa vedeti cam ce muzica ascult eu asta seara....Please ENJOY!!!


Un comentariu: