vineri, 15 mai 2009

Oameni care mă enervează part 3

Şi ăsta e finalul...
O altă categorie de oameni care ma enervează (a se înţelege...DISPERĂ) sunt ăia care bârfesc!!!!!
Ce pula mea, fraţilor, voi nu aveţi viaţă personală?! Dacă aveţi ceva cu mine, spuneţi-mi-o în faţă...Nu îmi place deloc să aflu de pe la alţii...şi de parcă asta nu ar fi de ajuns, aflu lucruri noi despre mine...
Cum că i-aş fi tras-o nu ştiu cui, cum că aş fi mâncat bătaie de la nu ştiu cine în ultima vreme, cum că m-aş fi îmbătat la nu ştiu care chef...
Hai să o luăm logic şi cronologic...
Pentru cultura voastră generală:
1.E treaba mea cui o trag
2.Nu am luat bătaie de la nimeni în ultima vreme (excepţie făcând aici, George, care mă bate la table pe unde apucă...şi nu m-ar deranja că mă bate, mă deranjează că el habar nu are să joace, dar despre asta....altă dată)
3.Nimeni, repet NIMENI, nu m-a văzut vreodată beat în aşa hal să nu mai ştiu de mine...
Aşa că...pentru cei care o să continue să vorbească căcaturi despre mine:SUGEŢI P*|@!!!
Iar pentru toţi ceilalţi: VĂ PUP si VĂ RESPECT!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu