luni, 11 mai 2009

Oameni care mă enervează part 1

Şi pe mine, mă enervează diferiţi oameni...(Cred că nu sunt singur)
Un exemplu concludent de oameni sunt ăia care îţi zic una şi fac alta...Ca să dau un exemplu...am eu nişte aşa zişi colegi care, acum trei ani, s-au jurat pe toţi morţii lor că or să vină să mă vadă pe mine cum îmi depun eu jurământul faţă de ţară..."Bă, frate, nu se pune problema să lipsim tocmai noi de la tine de acolo". Pula mea, păi credeţi că i-a mai văzut cineva?!
Altă categorie de oameni care nu îmi sunt pe plac sunt ăia care îţi împrumută lucruri şi după aia "uită" să ţi le returneze (sau, mai bine zis, şi le însuşesc ca şi cum ar fi ale lor). De exemplu, împrumuţi cuiva o carte (sau o colecţie foarte impresionantă de reviste) pe care, atunci când constaţi că îţi trebuie, persoana respectivă s-a făcut că plouă..."Bă, frate, ştii că nu o am aici, cred că am dus-o pe la ţară"/"A luat-o şi frate-meu să se uite pe ea". Şi te ţine aşa cu vrăjeala vreo 4-5 ani până când, speră el, tu o să uiţi că i le-ai dat...Pula mea, EU NU SUNT OMUL CARE SĂ UITE CHESTII DIN ASTEA!!!!!!! Dacă ai impresia că am uitat că am ceva pe la tine, ţi se pare...Doar că nu am nevoie deocamdată de ceea ce ţi-am împrumutat!!!
Acest post va avea, în curând, o continuare...până atunci, însă: VĂ PUP!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu