vineri, 5 august 2011

Horoscop 2011

Nu sunt eu cel care să aibă încredere în horoscop și alte alea, dar ăsta chiar merită citit fiindcă, zic eu că se potrivește multora dintre noi...așa că...Enjoy!!!! :D

Ce semn de circulație corespunde fiecărei zodii?

Dacă fiecare zodie ar purta pe spate un semn de circulație, care ar fi acesta?

Berbec - Oprirea și staționarea interzise.
Taur - Drum îngustat. Depășirea interzisă.
Gemeni - Punct de informare turistică.
Rac - Puneți-vă centura de siguranță!
Leu - Drum cu prioritate.
Fecioară - Întoarcerea interzisă!
Balanță - Intersecție nesemaforizată.
Scorpion - Atenție! Succesiune de curbe deosebit de periculoase.
Săgetător - Sfârșitul tuturor restricțiilor.
Capricorn - Limitare de viteză.
Vărsător - Parcare cu plata. Timp limitat 1 h.
Pești - Drum alunecos și cu denivelări.



Ce gândește fiecare zodie în timp ce face sex?

Berbec - “Uau, ce bine este să fii deasupra și să deții controlul. Hai să termin mai repede, că după trebuie să urmeze și runda a 2-a.”
Taur - “Oare ce-o fi de mâncare prin frigider? Miam, pralinele alea mă așteaptă în bufet. Oare să mă duc acum să iau una să ne bucurăm de ea impreună?”
Gemeni - “Mă intreb ce voia X să îmi spună la telefon. Trebuie să îl sun. Ah, și la 9 începe talkshowul ăla pe care nu trebuie să îl ratez.”
Rac - “Oare cât mai trebuie să așteptăm până când ne vom căsători. Ah, te iubesc.”
Leu - “Cred că l-am dat pe spate de data asta. Uneori mă uimesc chiar și pe mine însămi. Îmi stă oare bine părul? Să mă îndrept puțin să îmi pun pieptul în valoare.”
Fecioară - “Oof, în ce hal am transpirat. Acum ar fi momentul să schimb punctul în care îl/o mângâi și să trec la alta zonă. ”
Balanță - “Ah, cât de bestial(ă) este. Cât de fantastic se mișcă. Oare se supără că nu am mai multă inițiativă. Oare și lui/ei îi place? Ar trebui să îl/o mângâi mai mult? Hai să gem un pic mai tare totuși. ”
Scorpion - “Ahhh, mmmmm…Oare l-am legat prea tare?”
Săgetător - “Ce pervers sunt și eu uneori. Dar chiar arată bine din unghiul ăsta. Nu știu uneori cum de îmi acceptă fanteziile. Ah, mi-a mai venit o idee.”
Capricorn - “Sper că voi pune și eu mâna pe o parte din banii lui. Vai, dar bine că de data asta nu a început să transpire. Când transpiră nu miroase prea frumos. ”
Vărsător - “Hai să schimbam poziția acum. Ah, așa e mult mai bine. Hai să schimbam din nou poziția. Mă cam plictisesc, îmi trebuie idei noi.”
Pesti - “Arată bine din unghiul asta. Este chiar bine să poți să stai pe spate așa și să te relaxezi. Mmm, chiar îmi place. Oare cum o/îl cheamă?”


Ce spune fiecare zodie după ce face sex? Sau poate că uneori nu spune, dar în mod sigur gândește.


Berbec: Ok, hai să o luăm de la capăt.
Taur: Mi s-a facut foame. Hai să comandăm o pizza!
Gemeni: Ai văzut cumva telecomanda? Ah, am primit 5 apeluri noi.
Rac: Vreau să îmi petrec toată viața alături de tine. Vrei să ne căsătorim?
Leu: Ce părere ai? Nu-i așa că sunt pur și simplu fantastic(ă)?
Fecioară: Hmm, hai că mă duc să fac un duș. Când mă întorc, pun și cearșafurile la spălat.
Balanță: Mie mi-a plăcut dacă ți-a plăcut și ție. Și, ce ziceai, ți-a plăcut?
Scorpion: Poate că ar fi cazul să te dezleg acum. Stai liniștit/(ă), și dezlegat(ă) tot al meu/a mea ești.
Săgetător: Nu mă suna. Te voi suna eu pe tine.
Capricorn: Ai o carte de vizită? Cam care este salariul tău lunar? Și zici că ai o carieră de viitor?
Vărsător: Acum hai să încercăm și fără haine pe noi.
Pești: Ah, cum spuneai că te cheamă?


De câți nativi ai zodiei tale este nevoie ca să schimbi un bec?


De câți Berbeci este nevoie ca să schimbi un bec?
Nu te mai întreba, deja l-au schimbat!
De câți Tauri este nevoie ca să schimbi un bec?
Taurii se gândesc întotdeauna la toate, așa că folosesc becuri care nu trebuiesc schimbate.
De câți Gemeni este nevoie ca să schimbi un bec?
Este nevoie de cel puțin doi care să scoată din funcțiune vechiul bec, doi care să cumpere unul nou, doi care să scrie o carte despre asta și încă doi care sa discute într-un show sau pe un forum despre bec.
De câți Raci este nevoie ca să schimbi un bec?
Mama lor îl va schimba pentru ei. Iar dacă ea nu este prin preajmă, atunci vor aprinde o lumânare. Dumnezeu este întotdeauna alături de ei.
De câți Lei este nevoie ca să schimbi un bec?
De nici unul. Echipa de profesioniști pe care o au mereu în preajmă îl va schimba pentru ei.
De câte Fecioare este nevoie ca să schimbi un bec?
De obicei una este de ajuns. Oricum, va curața priza în prealabil, va citi informațiile destinate utilizatorului și garanțiile becului.
De câte Balanțe este nevoie ca să schimbi un bec?
Păi, de cel puțin două pentru a cumpăra becul și de alte câteva pentru a cumpăra accesoriile necesare pentru schimbarea becului și poate alte câteva pentru a duce becul înapoi dacă este defect.
De câți Scorpioni este nevoie ca să schimbi un bec?
Pentru Scorpioni becul nu se schimbă. El se transformă. Doar apasă pe un buton și activezi alt bec. Dar de ce intrebi? Esti de la o agenție de asigurări?
De câți Săgetători este nevoie ca să schimbi un bec?
Săgetătorii nu schimbă becuri, dar te pot învăța pe tine cum să faci acest lucru.
De câți Capricorni este nevoie ca să schimbi un bec?
Capricornul este ocupat momentan. Secretara vă va răspunde mai târziu.
De câți Vărsători este nevoie ca să schimbi un bec?
Vărsătorii nu trebuie să schimbe becuri. Pot inventa unele mai bune.
De câți Pești este nevoie ca să schimbi un bec?
O Doamne, nu știu. Dar becul se va schimba singur, dacă asta este dorința Domnului.


Cum se roagă fiecare zodie atunci când se află la ananghie?


Berbec: Oh, Doamne! Te rog frumos să îmi dai răbdare, căci am mare nevoie de ea. Și o vreau ACUM!
Taur: Doamne, te rog frumos ajută-mă să învăț să accept schimbarea în viața mea. Dar nu acum, mai lasă-mă să mai aștept un pic.
Gemeni: Doamne, am și eu o rugăminte. Am o mică întrebare pentru tine, dacă ai timp. Cine ești? Ce exact ești? Unde te afli? Câți sunteți acolo? Ești unul singur? Nu pot să îmi dau seama.
Rac: Doamne, pentru mine ești ca un tată. Vreau să mă pot baza pe tine, să îmi dai siguranță, mai ales acum în momente grele când mama este atât de departe de mine.
Leu: Tatăl nostru al tuturor, cred că ești mandru să ai un fiu ca mine.
Fecioară: Doamne, fă lumea un loc mai bun și te rog mult nu repeta greșeala de ultima dată, că uite ce-a ieșit.
Balanță: Doamne, știu că ar trebui să iau deciziile de unul/una singur/(ă). Dar, pe de altă parte, tu ce crezi că ar trebui să fac? Aștept un sfat din partea ta, un semn, orice.
Scorpion: Doamne, ajută-mă să îmi iert dușmanii, măcar pe cei vechi de 10-15 ani, chiar dacă nenorociții nu merită.
Săgetător: Oh atotputernicule, atotștiutorule, atotiubitorule, omniprezentule, veșnicule Dumnezeu, te rog încă o dată: ajută-mă să nu mai exagerez.
Capricorn: Doamne, voiam să mă rog, dar am realizat că trebuie să îmi dau seama singur/(ă) care este soluția pentru problemele mele și să mă descurc singur/(ă). Mersi oricum.
Vărsător: Buna, Doamne. Unii spun că esti bărbat. Alții spun că ești femeie. Eu spun că fiecare dintre noi este Dumnezeul său. Așa ca, de ce să ne rugăm? Hai să petrecem mai bine!
Pești: Dumnezeule atotputernic, în timp ce beau ultimii 50 ml de Whisky din paharul meu pentru a-mi îneca durerea și nefericirea, fie ca starea mea de ebrietare să fie pentru onoarea și gloria ta.


Scuzele cele mai frecvente în funcție de zodie


Berbec
Nu am făcut eu asta.
Am fost forțat să fac asta.
A fost doar un accident.
Nu a fost nimic intenționat.
Fiecare dintre noi are dreptul să facă ceea ce îi place.
Taur
Am mai făcut asta de multe ori și nu am știut că este greșit.
Credeam că voi economisi niște bani prin asta.
Nu mi-am dat seama.
Aveam de gând să repar totul cât de curând.
Mi-era foame.
Gemeni
Poftim? Nu înțeleg despre ce vorbești.
Cine, eu? Nu am crezut că se va întâmpla așa.
Nu eu, X a făcut acest lucru.
Haha, ce gluma bună, hai să trecem peste discuția asta.
Rac
Am simțit că trebuie să fac acest lucru. Așa am simțit.
E o tradiție pe care a trebuit să o urmez.
Am fost obligat să fac asta.
Totul a început în copilărie.
De fapt, mama m-a sfătuit să fac asta.
Leu
Nu știam că mă vede cineva.
Nu gândeam clar.
Am anumite privilegii, ar trebui să mi se ierte acest lucru.
Aș prefera să uităm cu toții cele întâmplate.
Fecioară
Contabilul mi-a spus că totul este în ordine.
Doctorul mi-a spus să procedez așa. Nu știam ce fac de fapt.
Nu m-am putut abține.
Am greșit, nu se va mai repeta. Pot să și semnez pentru asta.
Balanță
Am făcut asta numai pentru că si soțul meu/soția mea o face.
X m-a făcut să fac asta.
Nu am putea ajunge cumva la un compromis?
M-am luat după X, îmi cer scuze.
Sunt o victimă a sistemului și a conjuncturii.
Scorpion
Așa mă simțeam atunci.
Nu m-am gândit că voi fi prins.
Nu am vrut să o fac.
Nimeni nu mai trebuie să afle acest lucru.
Credeam că sunt pe moarte.
Nu știam ce naiba fac.
Săgetător
Trebuia să fac asta, altfel eram dat în judecată.
Avocatul mi-a spus că totul este în regulă.
Ce mare lucru? Guvernul este de vină.
Este un lucru rasist (sexist sau o decizie politică greșită).
Capricorn
Nu este ceva serios.
Eu doar am urmat ordinele.
Totul s-a întâmplat atât de repede.
Slujba mea este de vină.
Chiar aveam nevoie de bani.
Vărsător
Toți ceilalți făceau același lucru.
Era cel mai interesant lucru de făcut.
Mă plictiseam rău de tot.
Și ce e cu asta? Ce vei face în acest sens?
Cui îi pasă de lucrurile astea stupide până la urmă?
Pești
Am fost influențat.
Dumnezeu mi-a spus să fac așa.
Eu doar am îndeplinit dorința Domnului.
Credeam că mă pot opri până să pierd controlul.
Nu mi-am dat seama cât de târziu se făcuse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu