marți, 26 iulie 2011

Replici de agățat eșuate...

Fiindcă am primit reclamații cum că blog-ul meu ar fi misogin, m-am gândit să fac în așa fel încât să le fac și pe ele să se simtă fericite, astfel că în căutările mele pe net am descoperit niște replici de agățat care nu au avut rezultatul dorit...Probabil că tipele cărora li se adresau indivizii nu erau din categoria Pițipoancelor de Mall....Așadar, ENJOY!!!

el:-Sînt fotograf.De când caut o față ca a dumneavoastră...
ea:-Sînt chirurg plastician.De când caut o față ca a dumneavoastră...

el:Bună!Noi ne-am mai întâlnit..și nu numai o dată...
ea:Ești sigur? Eu nu fac aceeași greșeală de două ori.

el:Îmi acordați onoarea acestui dans?
ea:Nu.Am și eu onoarea mea.

el:Mi-ați putea oferi numărul dumneavoastră de telefon?
ea:Nu.Abonează-te,și-o să-ți ai propriu tău număr.

el:Aș merge până la capătul pământului pentru tine!
ea:Ce-ar fi să rămâi acolo?

el:Hai,nu fi fițoasă...alungă-mă dacă poți.
ea:OK.Dispari!

el:Ce-ai zice dacă-n momentul ăsta,te-aș cere de nevastă?
ea:Nimic.Nu pot să vorbesc în timp ce râd.

el:Domnișoară,pot să vă conduc?Se pare c-avem același drum...
ea:N-avem același drum.Eu nu merg în pi.da mă-ti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu