miercuri, 14 aprilie 2010

Scrisoare...

La scurt timp dupa semnarea contractului, pe adresa redactiei a sosit urmatoarea scrisoare:
"Draga redactie,
Datorita faptului ca sunt o persoana publica, v-as fi recunoscator daca mi-ati ingadui sa nu imi dezvalui adevarata identitate. Exista anumite persoane care imi vor raul in anturajul pe care, datorita functiei mele extrem de importante, sunt nevoit sa il am. De aceea, vreau sa fiu numit simplu: "Dl. X".
Asadar, ma numesc Dl. X si am o mare problema: de ceva timp incoace, am fost numit sef al grupei de studiu in care ma aflu. Numai ca, iubitii mei colegi, cei pe care am fost ales sa ii conduc, ma ironizeaza in mod constant. De cele mai multe ori, glumitele lor sunt geniale, insa sunt momente in care acestia intrec masura. Nu mai suport, simt ca explodez!!!Am ajuns sa am impresia ca acestia vor sa ma bage in mormant.
Ce sa fac?!?!
In speranta ca ma puteti ajuta, va multumesc anticipat.
Cu multa stima,
Dl. X"

Acuma ziceti voi...sa il ajutam pe sarmanul nenorocit, sau sa il lasam sa moara?!?!

2 comentarii: