duminică, 12 iulie 2009

Ce face iubirea din oameni...

În mod sigur vi s-a întâmplat să mergeţi pe stradă şi să vedeţi un cuplu despre care să ziceţi: "Cum pula mea poate să stea tipa asta care arată super bine cu arătarea aia?"
Nu ştiu cum se face, dar în peste 70% din cazurile pe care le-am văzut eu, era un ciufut din ăla (3 la metru) care umbla cu o fată super simpatică. Şi în aceste cazuri explicaţia era una destul de simplă: ciufutul avea X5, Q6, M3 etc.(maşini din astea cu litere puţine). În restul de 30%, ciufutul ăla era unul normal (fără maşină şmecheră, fără să aibă 150 cm în mod constant şi 170 cm cocoţat pe portofel. Am tot stat şi mi-am pus întrebări: Băh, cum pula mea??? Ce are ăla şi nu am eu, de exemplu??? Răspunsul am ajuns să îl găsesc tot singur...Tipa aia îl iubeşte prea mult pe Ciufut...Nu contează că ăla o bate, o înşeală, are crize de gelozie din aia adevărată...Eh, despre cazul ăsta vreau să vorbesc acuma....
Îi explici tipei că la cum arată îşi poate găsi pe altcineva mult mai bun, care să o merite îţi zice:" Nu pot, măh, să îl las...Îl iubesc prea mult...". Îi arăţi cu dovezi de netăgăduit că ăla zboară din floare-n floare mai ceva ca albinele, şi ea îţi spune că nu sunt adevărate, că ai făcut tu manşoane ca să îi desparţi. De parcă nu ai avea altceva mai bun de făcut, decât să te apuci să truchezi poze, sau să "mituieşti" martori...
Şi când, în final, îşi dă şi ea seama că ai avut dreptate şi îl prinde pe ăla în fapt vine şi plânge pe umărul tău şi te roagă să te duci să vorbeşti tu cu individul. Şi tu te duci, fiindcă ţii la tipa aia că te înţelegi super bine cu ea...Şi, în cazul în care ăla se rezumă la partea cu înşelatul, te duci, vorbeşti cu el şi îl înţelegi că te gândeşti că poate ai face şi tu la fel în locul lui. Numai că sunt unii pe care i-a scăpat asistenta în cap când erau mici şi au rămas cu sechele, care atunci când sunt prinşi în fapt, se umflă muşchii pe ei şi fac PROSTIA să o lovească.
Cât de bou să fii să dai într-o fată?!?!?!?! Mai ales când ştii că tipa aia are pe cineva care, dacă află ce i-ai făcut, moare cu tine de gât.
OBSERVAŢIE: Faptul că dai într-o fată se iartă, numai dacă fata aia îţi e soră, fiindcă să nu îmi spuneţi voi mie că cei/cele care aveţi fraţi nu v-aţi pocnit niciodată că nu vă cred şi sunt mai mult ca sigur că nu o să vă creadă nimeni.
Uite, peste unul din ăsta am dat eu...şi ce s-a întâmplat după ce am vorbit eu cu el putea să devină lejer un scenariu de lupte pentru continuarea seriei "Mortal Kombat".


Voi ce părere aveti??

Vă pupă tata!!!

2 comentarii:

  1. parerea mea e sa te pui in aia a ma-tii pe invatzat, ase, mai pi moldoviniesti..... ca sa barfaim amandoi la vara pe-acilea. pupici, pisi!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Tati"...nu stiu de ce dar partea cu "zburatul din floare in floare" mi se pare cunoscuta de acum cateva zile...tu ce zici? :P

    RăspundețiȘtergere